Наше бачення бізнес плану

В умовах зростаючої ринкової конкуренції, життєво важливим стає розуміння бізнесом стратегії свого розвитку, бізнес середи, в якому він функціонує, та економічних обґрунтувань для очікувань повернення на інвестиції. Бізнес планування – це дороговказна карта розвитку бізнесу, ефективний інструмент у справі управління компанією та помічник у справі створення нових підприємницьких проектів.


Бізнес план може бути складений у форматі розділів, що розкривають всі торговельні та економічні аспекти нового проекту або існуючого бізнесу, з аналізом очікуваного повернення на інвестиції у майбутньому. В бізнес плані також мають бути пояснення до висновків, які обґрунтовують, чому саме такий варіант розвиту справ самий вірогідний. Бізнес план повинен містити докладний графік дій, реалізація якого дозволила б досягти бажаних результатів та бажаної організації управлінської команди, відповідальної за досягнення поставлених результатів.


Елементи бізнес плану

Бізнес план включає в себе елементи ринкових досліджень, стратегічну діагностику, правові вимоги, характеристики команди досліджуваного бізнесу, фінансове моделювання з можливими сценаріями майбутньої результативності, аналізом ризиків, оцінкою проекту та розрахунків ефективності. Існує багато категорій та підкатегорій подібних елементів, що описують всі необхідні фактори управління бізнес проектом.


Існують підходи створення бізнес планів, що фокусуються на різних розділах та аспектах бізнес планування. В залежності від поставлених цілей проекту або існуючого бізнесу, бізнес план може більше уваги приділяти ринковим дослідженням, аналізу командної ефективності, можливим ризикам операційної системи і таке інше. Цілі написання бізнес плану для організації або проекту можуть бути різними: збільшення капіталу, реорганізація підприємства, угоди з продажів, розвиток існуючого бізнесу або функціонування в умовах кризи.


Строки бізнес планування

Стандартний період бізнес планування – 5 років, але розглядуваний період може бути збільшено або зменшено в залежності від тривалості, розміру інвестицій, типу проекту або ситуації, що існує на ринку. Бізнес план має бути в деякій мірі гнучким. Тому завжди розумно в розгорнутий бізнес план включати короткострокові його елементи планування (на 1 або на 2 роки), особливо якщо економіка не стабільна, або бізнес середовище швидко змінюється. В такому випадку бажано включати сценарії можливих варіантів розвитку подій. Також важливо постійно слідкувати за виконанням короткострокових цілей з тим, щоб адекватно корегувати довгостроковий план.


Якщо у Вас виникли питання або зацікавлення щодо наших послуг бізнес планування, будь ласка, заповніть нижченаведену форму, і наш спеціаліст зв’яжеться з Вами найближчим часом.


Написати нам >>